Max ja Mico Hiekkaharjussa

23.6.2026

Heittäjäveljekset Max ja Mico Lampinen palasivat tiistaina 16.kesäkuuta Suomeen Yhdysvalloista, jossa opiskelevat yliopistossa ja urheilevat. Maanantaina miehet kävivät Hiekkaharjussa seuran harjoitusvuorolla. Samalla täydennettiin kilpailuasuja ja Minttiravintolakin muisti. Micohan ehätti jo juhannuksena kilpailemaan Kuortaneella kiekossa Daniel Ståhlin kanssa. Max aloittaa kotimaisen kilpailukautensa Kuortaneen moukarikarnevaaleilla perjantaina. SM-kisoja Lampisilla on kesällä kahdet, Kalevan Kisat Jyväskylässä heinäkuussa ja 22-vuotiaiden SM-kisat Porissa elokuussa.

Tsemppiä kisakauteen ja pitkiä kaaria!

Juha Kylänpää